středa 5. září 2012

Srovnání Sally Hansen - So Much Fawn vs. Essence - English Rose

Včera mě jakýs takýs anonym prosil, jestli bych mohla udělat srovnání těchto laků. Tak jsem si řekla proč ne, když jsou si vlastně tak trošku podobný. Sally Hansen je z kolekce Complete Salon Manicure. Tenhle lak prý má 5 v 1: podlak, zpevňovač, látku pro růst nehtů, barvu a nadlak. Takže vlastně potřebujete jen tenhle lak. Žádný base coaty ani top coaty. Ještě jsem ho samotný nezkoušela, takže to nemůžu potvrdit...Má ale super plochý, rovně střižený štěteček, kryje v jedný vrstvě. Nemám mu co vytknout. Essence dělá nový větší laky a tenhle odstín English Rose je nový. Také kryje v jedný vrstvě a štěteček je podobný jako má SH. Akorát se objevují případy, že ho má někdo rozštěpený, takže radím před koupí podívat se na štěteček, kus od kusu se liší. Zato barvy laků se liší minimálně. Essence je tmavší starorůžová, SH je oproti tomu víc do oranžova. Na první fotce je od každého laku po jedný vrstvě. Na dalších jsou vrstvy dvě. Když jsem dala druhou vrstvu tak mi u English Rose vyskákaly bublinky. Na druhou stranu uschl mnohem dřív než So Much Fawn.
Ukazováček, prostředníček Sally Hansen - So Much Fawn
Prsteníček, malíček Essence - English Rose



3 komentáře:

  1. :-) hezčí Essence, aspoň dle mně, hezký nehty super nalakovaný

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za srovnání. Ten anonym jsem byla já:-) Nebaví mě se furt přihlašovat, tak buď nekomentuju vůbec nebo anonymně, pokud to jde. Takhle se mi líbí víc Essence, podle jiných fotek, kde byl jen SH, se mi líbil víc SH, než Essence na mých rukách.

    OdpovědětVymazat
  3. ten essence je krásny :-) moja oblubená farba... ách láska :-)

    http://nadkinsvet.blogspot.sk/2012/10/moja-prva-rozdavacka-pre-milovnikov.html

    OdpovědětVymazat