pondělí 8. října 2012

China Glaze - Visions Of Grander a Essence - Night In Vegas

Tak skoro po týdnu přicházím se snad nejlépe krycím lakem jaký mám. China Glaze - Visions Of Grander je červený lak s jemným zlatavým leskem. Na fotkách je opravdu pouze jedna vrstva tohohle laku. Na to, že má China Glaze stejně tenký štěteček jak třeba Essie, tak vůbec, ale vůbec neproužkuje, nedělá lysiny a ještě kryje v jedné vrstvě. Už vím, proč docela dost lidí tyhle laky používá i na razítkování. Asi budu muset k téhle lahvičce pořídit nějaký bratříčky a sestřičky. A proto se vás ptám, jaký lak od ChG se vám líbí nejvíc? Na dalších fotkách je ještě kombinace s Essence - Night In Vegas. Na červeném podkladu hází šupiny do zlatova, fakt povedená kombinace na Vánoce :D.



7 komentářů:

  1. Kombinace s Essence je krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím Tě kdes koupila ten Essence - Night In Vegas? Já se dneska konečně vypravila do Rossmanna (poté, co už tu dlouho pokukuju, jak úchvatně vypadá :)) a odcházela jsem s prázdnou :-( Nevíš, kde ho mají? Díky :)
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Night In Vegas mám už dlouho. Kupovala jsem ho v Rossmannu a to v době, kdy ještě laky od Essence byly v tý malý lahvičce, myslím ale, že ho mají mít furt, tak jestli ho neměli třeba jen vyprodaný. Jinak u nás máme malý obchůdek s drogérií (mají ho vietnamci) a ty mají taky stojan s Essence a tam jsem ho taky viděla..

      Vymazat
    2. No je fakt že sekce s topperama vypadala poněkud rozkradeně :D ale spíš se bojím, že ho u nás nemají :-/ Zkusila jsem i druhýho Rossmanna a tam taky nic... Budu muset zkusit Tetu a dm, jestli tam třeba nebudou mít, to jsem už nestihla...

      Vymazat
    3. No uvidíš, když ho neseženeš, tak ho mají třeba tady na těch stránkách..

      Vymazat
  3. Tak nevím, jestli jsem slepá, ale nenašla jsem ho tam... A Essence ho už ani nemá na stránkách, myslím, že už ho prostě přestali vyrábět :-( Škoda no, holt se s tím budu muset nějak smířít a doufat, že nebudu mít potřebu si to kompenzovat nákupem tuny jiných laků :D
    Každopádně díky :o)
    Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem zkoumala a opravdu ho přestali vyrábět, místo něj tam má být nějaký jiný (když jsem byla v drogérii tak ho tm ještě neměli). Takže opravdu hledat maximálně na internetu, jestli ho ještě nemají někde skladem..

      Vymazat