středa 14. listopadu 2012

Essence - Chic Reloaded

Tak vám chci představit snad nejhezčí lak z těch nových Essence laků. Chic Reloaded je tmavě šedý, skoro až černý lak, který má duochrom efekt. A co to znamená? Obsahuje strašně moc minitřpytek, které hází odlesky do fialova až tmavě zelena. Záleží na úhlu pohledu, na světle atd. Většinou mi na fotkách vyšel odstín do fialové, kdežto když jsem ho nosila, tak jsem spíš viděla tu smrkovou zelenou. Docela dost lidí se mě ptalo, co to mám za lak, že mi mění barvy :). Má velmi dobré krytí, postačí dvě slabší vrstvy a zdá se mi, že docela rychle uschl. Jestli ještě nemáte žádný duochromový lak a nechcete zatím utrácet penízky za drahý značky, tak radím běžet do drogérie pro tenhle, jen se nezapomeňte podívat na štěteček, abyste ho neměli roztřepený, já ho mám naštěstí v pořádku.







6 komentářů:

  1. na poslední fotce jde na malíčku ta zelená krásně vidět.. a jak drží tady ten lak? neloupe se nějak extrémně rychle?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno, aspoň na tom malíčku jsem jí zachytila :D
      K výdrži toho moc nenapíšu protože mi nic moc nedrží žádný lak, ale měla jsem dvě vrstvy podlaku (Jessica Restoration), dvě vrstvy Chic Reloaded, a jednu vrstvu Seche Vite. Celý den mi držel v práci (dělám 12ky a ruce používám hooodně) a dokonce jsem neměla ošoupané konce, večer jsem dala ještě jednu barevnou vrstvu a SV, další den po práci jsem měla odštíplý dva mini růžky na pravé ruce a další den mi začal jakoby praskat a odštipovat se, pak jsem odlakovala. Jenže tyhle odštipky podle mě dělá Seche Vite, protože vytvoří pevnou vrstvu, kdežto tvůj nehet pod ním se stále trochu ohýbá, když pracuješ atd.., takže pak vrstv laku praskají

      Vymazat
  2. Tohle je snad jediný kousek, který možná pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky..úžasná barva:) zvu tě k sobě na giveaway o výrobky Sephora
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat