úterý 27. listopadu 2012

Rimmel - Bare Necessities

Rimmel - Bare Necessities z řady Lycra Pro je nude světle hnědý krémový lak. Barva mi připomíná moje velmi oblíbené cappuccino. Bohužel je na moje pidi mini nehtíky moc velký štěteček. Sice je velmi dobře střižený a placatý, ale na můj malíček moc široký. Lak by měl vydržet 10 dní, mě vydržel s podlakem a nadlakem 4 dny, pak jsem už musela odlakovat. Fotky jsou focené po dvou dnech nošení. 






A pro ty, kteří došli až sem mám docela dobrou zprávičku. Na modeláži mají China Glaze laky 2+1 zdarma. Většina laků je za 150,-Kč a do akce se vztahují i podlaky a nadlaky a péče..

5 komentářů:

  1. super :) už jsem na modeláž zabrousila udělala objednávku a... žádné potvrzení mi na email nedošlo.. tak nevím co se jim tam děje? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím co se jim tam děje. Já objednávala včera a všechno v pohodě i potvrzovací email dorazil

      Vymazat
    2. hahaha, já napsala blbě mejl, jsem tam volala :D no tak ale díky díky za tvůj článek, bez něj bych neměla objednané 3 nové CHG :D

      Vymazat
  2. Po dvou dnech nošení už by za vyfocení nestál žádný z mých laků :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná barva, ještě by to možná chtělo něčím oživit :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat