neděle 2. prosince 2012

China Glaze - Riveting

Včera oranžová a dneska taky :D. China Glaze - Riveting jsem si koupila na modeláži jelikož měli akci 2+1 zdarma. Lak je z kolekce Capitol Colours a je krásně zářivě oranžový a obsahuje strašně moc mini zlatých třpytek. Když jsem si ho objednávala, tak jsem myslela, že obsahuje zlatý shimmer  on obsahuje spíš ty třpytky. To jsem zpočátku byla zklamaná. On je ale fakt pěkný. Je to taková zářivka a někdy příště ho zkusím nalakovat třeba přes černou. Jinak lak se krásně lakoval, stačily mi dvě vrstvy pro plný krytí, ale řekla bych, že by šla i jedna silnější.  No a dost kecání a mrkněte na fotky :o).







6 komentářů:

  1. Riveting je můj nejlakovanější lak, zbožňuju ho.

    OdpovědětVymazat
  2. Já nad tímto jediným přemýšlela a nakonec nevzala. No vidím, že mám čeho litovat!

    OdpovědětVymazat
  3. krásný, musím udělat další objednávku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám už útrum, dneska jsme byli s přítelem nakupovat a utratila jsem penízky za hadříky, takže laky možná až na Vánoce :o)

      Vymazat
  4. já jsem nad ním ze začátku hodně váhala, ani jsem si ho nechtěla kupovat, ale nakonec mi zvědavost nedala a koupila jsem si ho a vůbec toho nelituju, protože se mi nakonec strašně moc líbil a zamilovala jsem si ho :-)

    OdpovědětVymazat