sobota 1. prosince 2012

Half Moon Manicure I.

Tak jsem konečně vyzkoušela Half Moon Manicure. Vybrala jsem si na to no name lak od S-he (zlatý) a oranžový lak od Rimmelu - Sun Downer. Tahle kombinace barev se mi hooodně líbila. Laku od Rimmelu nemůžu skoro nic vytknout. Krásná sytá krémová oranžová barva, velmi dobře pigmentovaná, lakovala jsem pouze jednu silnější vrstvu. Bohužel mají pro mě laky od Rimmelu příliš tlustý štěteček. Samozřejmě jsem se neobešla bez rychleschnoucího nadlaku - použila jsem Seche Vite. K nadpisu jsem přidala jedničku, protože si tuhle manikúru určitě ještě někdy zopáknu v jiný kombinaci. Třeba tmavě modrá se stříbrnou...?











A nakonec fotka laků, který mi dorazily z modeláže. Takže se můžete v nejbližších dnech těšit na tyhle barvičky ♥ a jelikož po dlouhé době u nás krásně svítilo sluníčko, tak jsou celkem povedený i fotečky ;).


4 komentáře:

  1. Tak kombinace barev i provedení je perfektní! Těším se na další ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc hezky a modrá se stříbrnou by mohla vypadat ještě líp :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Jéj, ja mám zrovna na nedeľu prednastavený článok s half moon manicure ;-) Tvoje zdobenie sa veľmi podarilo, farby k sebe krásne ladia.

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne zladene, inak s tie rimmel laky veru nic moj, strasne rychlo hustnu a este rychlejsie sa mi odlupuju :/

    OdpovědětVymazat