úterý 25. prosince 2012

Vánoční dvojité balení

Chtěla bych Vám popřát krásné prožití Vánočních svátků a taky abyste nalakovali něco třpytivého a pořádně oslavili Silvestra. Tohle bude poslední příspěvek v tomto roce, protože s přítelem odjíždíme zítra na hory a vracíme se až po Novém roce. Budu doufat, že si nepolámu nějakou tu nožku, ručku nebo nehty, abych dál mohla lakovat tu mojí zásobičku, která se samozřejmě o Vánoce trošku rozrostla :).
Dneska dám Vánoční dvojité balení, což znamená dva láčky. Prvním z nich je bezejmenné Kiko - 238. Trošku zářivá červená barvička uloupená v Drážďanech. Můj první Kiko lak jsem koupila za 1,50€ a tentokrát stál myslím 3,50€. Takže jsem si nadávala, že jsem si jich předtím ksakru nevzala víc :(. Jinak jsem spokojená. Jak jsem už psala Kiko laky mají plochý, tlustší a rovně střižený štěteček a barva kryje ve dvou vrstvách.







Druhým lakem je Maybelline Colorama - 54. Zase beze jména :D. Je to trošku tmavší vínový jelly lak, který má v sobě strašně moc jemňounký třpytky. Já blbka jsem na focení použila dvě vrstvy bez nadlaku. A jelikož lak uschl do hrubého povrchu, tak ty třpytky vůbec netřpytkovatěly a neleskly se... Dobře se mi lakoval, na fotkách mám dvě vrstvičky, ale opravdu je potřeba nějaký hutný top coat, řekla bych, že Essence better than gel nails bude nejlepší volba.





6 komentářů:

  1. Moc si to s přítelem užijte :). Ten druhý lak jsem na Vánoce nosila já :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, škoda že jsem přes něj ještě nedala ten nadlak, určitě by vypadal líp :)

      Vymazat
  2. Oba laky jsou naprosto úžasné!

    OdpovědětVymazat
  3. Oba ti sluší...vlastně nevím, který z nich víc :)

    OdpovědětVymazat