středa 23. ledna 2013

Basic - 242

Vím že značku Basic mají v Německu třeba v DM (u nás teda ne). Jelikož chodím spíš do DMka, Rossmanna a k vietnamčíkům (mají u nás mini drogérku třeba s Essence a Gabriella Salvete) tak hodně vynechávám Schlecker, který se teď mění na Teta drogerie. Čekala jsem ve městě na přítele a stála jsem zrovna u Schlecker drogérky a říkám si, zkusím se mrknout co tam maj. No a s čím jsem zase nevyšla ven. Dva laky od Flormaru a jeden od Basic. Basic stál 29,90,-Kč. Nějak jsem ten odstín neštudovala, prostě tmavší červená a nějakej ten shimmer. No a jaký bylo překvápko, když jsem ho nalakovala. Prostě nádherná barva ♥. Jsem ráda, že jsem ten Basic stojan objevila a určitě si tam skočím i pro nějaký další odstíny. Tak se můžete těšit :o). Na fotkách dvě vrstvy bez nadlaku a jak se krásně leskne ♥.







2 komentáře:

  1. krásna farba, vážne krásna ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí, dneska jsem neodolala a koupila ještě jeden podobný :)

      Vymazat