sobota 23. února 2013

Opi - Bubble Bath

Tak jsem zkusila jednu metodu nail artu. Poprvé jsem ji viděla na blogu Wacki Laki a nedávno i u Chitchatnails. Tak jsem si řekla, že to teda taky zkusím. No a tu máte výsledek. Jako podklad jsem použila mýho nejoblíbenějšího Opíka - Bubble Bath. Výborná barva pro zjemnění francouzský manikúry. V jedný vrstvě dodá vaším nehtům jemňounký růžovo bílý nádech. V druhé vrstvě ho můžete vidět na fotkách a ve třetí už je dá se říct krycí. Na prsteníček jsem si vystřihla takový proužky z vínovýho laku od Avonu, který měly špičku a mírně se rozšiřovaly. Na skoro zaschlýho Opíka jsem poskládala proužky do vějíře a mírně přitiskla. Nakonec jsem použila topcoat a to jsem asi neměla dělat. Mírně mi to totiž ten vínový lak rozmázlo. Ale jinak to nevypadalo špatně, co říkáte :)...







13 komentářů:

  1. hmm, o této technice jsem ještě nečetla, ale vypadá to moc hezky:) určitě ji někdy zkusím

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá moc pěkně.:) Taky mi top coat většinou malůvky rozmazal, tak jsem ho začala dávat v silnější vrstvě a jemnými, max dvěma tahy ho rozetřela a už to nedělá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U tohohle jsem dávala Essie Good To Go, třeba Seche Vite mi to moc nedělá, kdybych věděla že to Essie rozmaže, tak dám radši silnější vrstvu a rozmáznu to těma dvěma tahy. Jenže jsem Essie používala na zdobení poprvé, tak jsem nevěděla a opravovat celý nehet se mi bohužel už moc nechtělo :)

      Vymazat
  3. Táto technika je podľa mňa trošku zdĺhavejšia a rovnaký efekt by sa docielil páskou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno, znám techniku s páskou, jenže mě právě s tou páskou štve, že musím čekat taky delší dobu, než mi uschne podkladová barva (samozřejmě se seche vite=další vrstva navíc). A většinou když pásku stahuju, tak ta hrana není dokonale rovná, prostě to stahuju buď už moc za sucha nebo za mokra a lak se jakoby natáhne... Při téhle metodě si prostě den předem nalakuju na zipák barevný čvereček, jdu spát a druhý den můžu stříhat a tvořit co chci ;). Pásku chci ale určitě taky vyzkoušet ;)

      Vymazat
  4. nádherné všechny články :) krásné laky máš :) přidala jsem se mezi tvoje čtenáře a těším se na další tvoje články s lakováním :) ráda bych tě pozvala ke mě na blog kde probíhá giveaway o matující vyrovnávací krém od lavery :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za takovou chválu, na blog určtitě mrknu :)

      Vymazat
  5. Nevypadá to VŮBEC špatně! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to mooooc pěkný, ta barevná kombinace... paráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jinak všem moc děkuju za vaše příjemný ohlasy ♥ :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to hodně zajímavě :-)

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat