středa 6. března 2013

Barry M - Red Wine; China Glaze - Phat Santa

Ahojky, tak jsem si opět objednávala laky z obchodu moješminky a zároveň jsem vyhrála giveaway u Soni. Proto vám taky dneska předvedu červeňásky, který jsou prozatím moji dva favorité v červených lacích. Barry M - Red Wine je tmavší červený lak, lakovala jsem dvě slabší vrstvy a stejně trošičku prosvítají konečky. Nádherně se leskne i bez topcoatu. China Glaze - Phat Santa je ten světlejší a také jsem nanesla dvě vrstvy a taky mi mírně prosvítají volné konce, tolik se neleskne jako Red Wine.

Ukazováček, prostředníček Barry M - Red Wine
Prsteníček, malíček China Glaze - Phat Santa




2 komentáře:

  1. Asi by to u mě vyhrál Barry M, ale jinak jsou téměř k nerozeznání :).

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že bude Phat Santa dobře sloužit :)

    OdpovědětVymazat