pátek 22. března 2013

Essence - Date In The Moonlight; Essence - Cool Breeze

Essence - Date In The Moonlight je hodně tmavě modrý, až šedočerný lak. Obsahuje modrý shimmer a opravdu vypadá jako obloha za svitu měsíčku. Jen ty hvězdy nejsou zlaté, ale modré :D. Když jsem ho kupovala, tak jsem se bála, že ten shimmer nebude na nehtech vidět, ale on vidět je a je krásný. Tak a teď k té druhé části. Určitě jste všichni znali a viděli Essence - Night In Vegas. Áno byl to krásný lak a proč teda ten minulý čas? Prostě ho už Essence nevyrábí. Není k sehnání, maximálně někde na internetu nebo v nějakých starých zásobách v dorgérii. Místo něj je k sehnání Essence - Cool Breeze a ten mi teda vůbec nesedí. Nevím co s ním ještě provedu, ale určitě se mi už nechce lakovat. V lahvičce vypadá krásně. Cool Breeze je průhledný lak, který obsahuje třpytky. Ty jsou různé - vypadá to, že jsou průhledné a pouze na určitém světle hází odlesky do zelené a modré, tyrkysové a občas i zlatavě oranžové. Jenže když jsem přes Date In The Moonlight dala pouze jednu vrstvu, tak jsem pochopila, že se mi vůbec nelíbí. Lak není zas tak průhledný, jak vypadá. Zanechává mírně bělavý film (opravdu jen trošku, ale já to vidím). Třpytky se točí jednou nahoru a podruhý dolu, takže nehet musíte přetřít topcoatem, aby jste neměli hrbolky na nehtu. Vůbec se mi nedařilo dát slaboučkou vrstvu. Když jsem dala malou, tak tam nezůstala žádná třpytka, když jsem dala střední, tak jich tam bylo mraky a průhledná vrstva mi stékala ke kůžičce. Prostě my dva asi nebudeme kamarádi. Ještě zkusím zaexperimentovat s matným topem a tak... Jinak zatím podle mě, by se Essence mělo vrátit k Night In Vegas a udělat ho třeba ve třech, čtyřech barvách ♥. To bych si opravdu přála... No a nakonec dlouhého povídání fotky :D








V práci jsem zase hoodně pracovala až jsem si urvala ukazováček :´(. Jak na pravé, tak na levé, takže jsem musela zkracovat... To mě vždycky tak štve...

8 komentářů:

  1. Aká je tvoja starostlivosť o nechty? Máš ich vždy pekne upravené :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsala jsem článek http://gedzitka.blogspot.cz/2013/03/pece-o-nehty.html ;)

      Vymazat
  2. To souhlasím! Opravdu krásné nehty :-) Kolik laků obsahuje tvoje sbírka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Víš že radši ani nevím kolik :D, určitě hodně. Možná někdy v budoucnu udělám článek. Každopádně se neustále rozrůstá :)

      Vymazat
  3. s Cool Breeze mám naprosto stejný problém!!! ve chvíli kdy jsem ho nalakovala jsem si nadávala jak blázen, úplně mi zkazil celé lakování!!! byla jsem ním natolik znechucená, že jsem si ho ani na blog nenafotila... Essence poslední dobou vše dobré likviduje a místo toho uvádí naprosté hrůzy! :-(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s těma hrůzama. Možná ho zkusím smíchat s nějakým lakem :)

      Vymazat
  4. Cool Breeze jsem si prohlédla a vrátila do regálu, nezaujal mě. A jak vidím, dobře jsem udělala. Celkově mám tak nějak pocit, že se bez těch topperů, co teď vyrábí, obejdu.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře si udělala, když on nevypadá tak špatně v lahvičce.. Ale na nehtu hrůza.

      Vymazat