úterý 5. listopadu 2013

Catrice - Rosy One More Time

Ahojky milé čtenářky. Dneska vám ukážu lak od Catrice, který se jmenuje Rosy One More Time. Když jsem si ho v září kupovala moc se mi líbil ten stříbrný shimmer, který plave v meruňkové tekutině. Ano, Rosy podle mě není růžový lak, ale světle meruňkový. Bohužel lak není moc dobře pigmentovaný a proto jsem lakovala tři vrstvy, aby mi neprosvítaly konečky. No a k samotnému lakování... U předešlého Catrice laku jsem byla se štětečkem spokojená. Bohužel u tohoto kousku jsem se zapomněla podívat na štěteček a mám ho docela okousaný. Ale co je nejhorší je tvrdost štětečku. Je tak tvrdý, že se mi vůbec nedařilo přiblížit se ke kůžičce, hlavně po stranách nehtu. Buď jsem se ke kůžičce nedostala nebo mi tam lak úplně zatekl, takže opravdu nic moc... K výdrži toho moc nepovím, jelikož zkouším nové kombinace nadlaků a podlaků... Takže jsem docela zklamaná z toho lakování, ale ta barvička je pěkná. No ještě uvidím, jestli lak nepošlu dál. Omlouvám se za ty fotky, ale v téhle tmě co je venku se prostě nedá fotit.





4 komentáře:

  1. Tten som si nedávno kúpila. Má krásnu farbu len škoda že slabo kryje :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, tři vrstvy laku jsou už na mě většinou moc :)

      Vymazat
  2. Krásná barva teď s tím focením je to na 2 věci přes týden se nechytám vůbec a o víkendu, kdo ví jaký budou světelný podmínky :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky moc nestíhám fotit když je vidět. Už jsem uvažovala o takový tý krabici na focení

      Vymazat