úterý 21. ledna 2014

Gabriella Salvete - Eleganza

Ahojky. Určitě jste v poslední době zaznamenali trošku větší boom s pískovými laky od GS. Jejich řada Stars se opravdu hojně barevně rozrostla a já si jich pár koupila. A to proto, že momentálně na ně měli všude slevy. V Teta drogérii za 59,90 Kč, v Rossmannu za 62,90 Kč. Naštěstí u nás byli k sehnání i všechny odstíny a tak jsem si pořídila tři. Předtím jsem měla jen růžovou Princess a tu jsem darovala kamarádce, protože... Protože tahle hezká světlá prasátková růžová mi absolutně neslušela (jsem takový nažloutlý typ) a po dvou dnech nošení byl lak nehorázně špinavý. Sice držel jak přibitý, ale v tom hrubém povrchu se zachytávala špína a na té světlé to bylo opravdu vidět. (A nechci slyšet, ať si častějc myju ruce, protože žádná špindíra nejsem :D).

Ale abych se vrátila k té dnešní Gabriellce. Odstín Eleganza jsem chtěla hned, jak jsem ho uviděla a budu tady na něj pět jen chválu. Barvička je vínovo hnědo červeno stříbřito... krásná. Lak kryje ve dvou slabších vrstvách a schne do hrubého pískového povrchu. Přijde mi hrubší, než u odstínu Princess, ten mi přišel hladší. Taky třpytky jsou u laku Eleganza větší a víc výrazný. K výdrži mám jen toto, lak jsem nosila pouze na prsteníčku dva dny a byl netknutý. Po dvou dnech jsem si udělala ještě na prostředníčku trojúhelník a prostředníček přelákla ještě jednou vrstvou. A tahle manikúra mi vydržela ještě další tři dny. Lak byl pouze mírně ošoupaný na konečkách. Odlakovávala jsem vlastně jen kvůli Opíkovi, který byl už oprýskaný. Eleganzu jsem totiž nosila v kombinaci s Opi - You Callin' Me a Lyre ?. Tak a teď už jdeme na fotky...





a po dvou dnech s trojúhelníkem



A co vy říkáte na pískáče Gabriella Salvete Stars? Kolik jich máte a jaký odstíny?

16 komentářů:

  1. Krásná kombinace! Já mám pískáčů od Gabrielly už devět... stydím se, ale nemohla jsem si pomoct! :-D Podle odstínů: Lila, Sapphire, Mistero Grey, Acquamarina, Princess, Blueberry Milk, Blu Imperiale, Eleganza a Natale Flower. :-)

    Myslela jsem, že jsem jen já děsný prase, ale s Princess mám úplně stejný problém co ty, hnedka se ušpiní... taky jí budu hledat nový domov, protože na mých nehtech vypadá divně i čerstvě nalakovaná. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak devět jo? Ještě že mě ty pískáče až tak moc nezruinovaly :D, teda zatím. S tou Princess nás je opravdu víc..

      Vymazat
  2. Moc krásný Gedzitko, ta varianta s trojúhelníkem je strašně krásná. :) A Eleganza se mi z nový kolekce líbí asi nejvíc. S Princess jsem měla ten samý problém co ty a Ilka. Odstíny mám všechny, nedokázala jsem si pomoct, musela jsem je mít. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, trojúhelník se mi taky moc líbil, hlavně ten kontrast hrubý Eleganzy a lesklýho Opi

      Vymazat
  3. Nádherná kombinace :) trojúhelník taky luxusní no prostě celá manikůra je boží :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám celkem 6 odstínů, z toho jeden je právě Eleganza a musím říct, že na mých nehtech se mi teda nějak nelíbí. Ale na tvých vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ono opravdu hodně záleží na tom, jakou barvu kůže máš. Na mě třeba hrozně vypadal ten Princess :)

      Vymazat
    2. Já to mám úplně stejně! Mám ho, zamilovala jsem se do něj u Romči tuším a neskutečně mě zklamal - mně prostě vůbec nesluší, mám asi špatný odstín kůže, nebo úplně jiný lak :D Pač i na fotkách vypadá úplně jinak, než všude jinde :/ Ale ta tvá kombinace se světlým opíkem je bezvadná! A ten trojúhelník... no luxus :)

      Vymazat
  5. Musím se přiznat, že mě v drogerii tahle barvička vůbec nezaujala..ale na Tvých nehtech...sakriš, budu muset po ní kouknout, dokud jsou ve slevě :))

    OdpovědětVymazat
  6. Jee, to mi nedělej!! Furt si řikám jak ho nepotřebuji... Jenže on je tak krásnyy :)) A v této kombinaci je to nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti to nechci kazit, ale on je fakt parádní a myslím, že ho opravdu potřebuješ :D. Teda já jsem za něj fakt ráda ♥

      Vymazat