pátek 14. února 2014

Barry M - Blood Orange

Krásný den přeju všem. Nevím, jestli znáte obchod moješminky, ale doufám, že ano. Já jsem s tímto obchůdkem opravdu moc spokojená a už jsem to tu na blogu psala několikrát. Dneska bych vám chtěla totiž poradit jednu věc, která se týká zrovna tohoto obchodu. Jestli jste lakomaniačky jako já a chcete být informovaní o akcích z moješminky, tak se zaregistrujte a zaškrtněte, že chcete být informováni o novinkách a akcích. A proč to tady píšu? Ne že bych s nimi spolupracovala a nabádala vás k tomu, abyste tam nakupovali, to ne. ALE já opravdu miluju laky Barry M i Color Club. A když mi nedávno přišel email, že mají 30% slevu na všechen lakovací sortiment, tak jsem prostě musela něco objednat. Měla jsem naplánováno něco z řady Ruby Wing (nesvítí slunce, takže jsem ještě nelakovala), texturovaný lak, nějaký obyč a možná i z Gelly Hi-Shine. A právě ten vám ukážu.

Dlouho jsem vybírala který, nejdřív jsem chtěla něco neobvyklého, třeba ten tmavě fialový, nebo tmavě zelený, ale nakonec jsem vybrala barvu, kterou budu nosit často. Blood Orange by měl mít barvu podle názvu krvavou oranžovou, místo toho je to docela klasická červená. Doufám, že v létě na slunci půjde aspoň trochu do oranž. Jinak je to ale lak velmi pěkný. O Gelly laku jsem už jednou psala a to o Barry M - Grapefruit. Blood Orange se ale liší krytím. Musela jsem dát dvě vrstvy, přišel mi vodovější a líp se mi s ním pracovalo než s Grapefruit. Schne do vysokého lesku.







8 komentářů:

  1. Červená je základ, tu musí mít každá lakomaniačka a tahle je ještě k tomu mooc slušivá :) Máš strašně krásné nehty a jsi moc šikovná, že to umíš nalakovat tak precizně :)

    http://anisek-nail.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, chce to jen chvilku cviku a tenký měkký štěteček na začištění :D

      Vymazat
  2. A tak tomu krvavému pomeranči to odpovídá, ne? ;) Měla jsem ho už tak 4x nachystaný k lakování a...nic! Ještě na něj nedošlo. Máš to krásné a tvým nehtům sluší.

    Nespolupracuješ s moješminky? :) A klidně lidi nabádej, ať tam nakupují...já se neurazím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že barva odpovídá krvavýmu pomeranči, jen jsem myslela, že tam bude trošku větší oranžový podtón, ale jinak je fakt parádní.

      S moješminky nespolupracuju jak jsem psala výše (ale kdyby tak bych ráda :D) a mám hodně dobré zkušenosti tak budu vychvalovat :)

      Vymazat
  3. Ahojky. :) Zvu Tě k sobě na blog. Probíhá tam zrovna giveaway! O co hrajeme se dozvíš na blogu. :) Budu ráda, kdy žse zůčastníš, protože výhra stojí určitě za to! :)
    http://noordinary-girl.blogspot.cz/2014/02/giveaway-no1.html

    OdpovědětVymazat
  4. Jej, dostala jsem náladu na červený lak! :) Krásný :)

    OdpovědětVymazat