středa 5. února 2014

Liebster Award TAG 2

Ahojky moje milé čtenářky. 

V dnešním příspěvku vám opět něco o sobě řeknu a to díky Mišce, která mě nominovala. Jelikož už jsem o sobě psala loni v září 2013, tak už nebudu psát nic o sobě, jelikož se skoro nic nezměnilo a zároveň nebudu nikoho nominovat, jelikož už tento Tag probíhal loni a většina z vás již odpovídala. 


Odpovědi na Mišky otázky.

1. Aký najpestrejší účes by si si dala niekedy urobiť?
Škoda, že otázka nezní , co bych si nedala někdy vytvořit :), protože to bych odpověděla jasně, že bych určitě nikdy nešla do hola a nechtěla bych ty úzký copánky. A co bych si teda asi nechala nejpestřejšího udělat? No asi hodně úzký dredy (nějaký podobný těm co měla Angelina Jolie ve filmu 60 sekund). Možná by mi to i slušelo :D.

2. Preferuješ výrazné alebo nevýrazné líčenie?
Určitě nic moc nevýrazný. Většinou nosím jen nějaký lehký BB krém, trošku pudru, řasenku. Občas (rozuměj třeba jednou za týden) nasadím lehkou rtěnku. Třeba máslíčko od Astoru Soft Sensation Lipcolor Butter.

3. Ktorú najdrahšiu značku laku by si chcela, popr. ktorú vlastníš?
Tak vlastním lak od značky Illamasqua a ten stojí myslím kolem 400-600 Kč. Já ho sehnala od slečny z výprodeje a myslím, že byl za 100 Kč. Ale je to asi můj nejdražší lak. Pak mám i pár top/base coatů, za který jsem dala tak 300 Kč za kus. A co bych opravdu chtěla? Chtěla bych Gloss Boss Top Coat od firmy Glitter Gal. Chtěla bych hooodně laků od Opi, Orly, Zoya, Butter London a taky bych chtěla nějaký kousek od Diora.

4. Najobľúbenejšie jedlo?
Miluju brambory na všechny způsoby a miluju maso. Takže nějaký stejček na pepři s bramborovýma lupínkama.

5. Obľúbené ročné obdobie?
Mám strašně moc ráda jaro. Když se to venku začíná zelenat a vonět a je už teplo. A lidi začínají na zahrádkách pálit ten zbytek listí a větviček a je to trošku cítit ve vzduchu. A přes noc sprchne a ráno zase začíná vylézat sluníčko. Hmm, už aby to bylo :).

6. Sukňa alebo krátke nohavice?
No určitě radši kraťasy. Sukně nosím MAXIMÁLNĚ na pláž a to už musí být! Nesnáším sukně...

7. Obľúbené pitie?
Ježíši toho je. Začnu tím co piju každý den a tím je voda :D. A pak jen: bílé víno, kola, bílý s kolou, fanta, meruňkový džus, cuba libre, gin s tonicem atd...

8. Obľúbená farba?
No nejradši mám černou. Ani jako malá jsem neměla ráda třeba růžovou nebo červenou, na nehtech je to ale jiný :D.

9. Najobľúbenejšia kozmetická značka alebo výrobok nejakej značky?
Chtěla jsem napsat, že nic takového nemám, ale jsou dvě věci, který si opravdu kupuju pořád dokola. Tím je řasenka od Maybelline Lots of Lashes a suchý šampón od Timotei.

10. Ako sa vám pozdáva môj blog? (Možno kus narcisitická, ale čo už :D)
No koukám, že se zatím rozjíždí. Líbí se mi, že se nebojíš nail artu. Zkusila bych ale zapilovat všechny nehty do jedný délky a do stejného tvaru.

11. Bonusová :) ..Čo si myslíš o blogovaniu, svojom blogu a celej tejto blogovej sfére?
Ráda pročítám články o nových věcech. Aspoň, když si chci něco koupit, tak se můžu někde informovat, jestli ta věc opravdu funguje, jestli odpovídá barva a jestli to taky něco vydrží. Proto i píšu blog, protože jsem ráda, že na mým základě si lidí koupí třeba lak, nebo že aspoň vidí barvu, která třeba v lahvičce může zkreslovat. A taky jsem ráda za nějakou odezvu. Když mi třeba pochválíte nehty, tak jsem fakt ráda, protože mi to dává docela práci je udržet. Nebo když chce někdo poradit, jak to že nemám záděry a jak se o svoje nehty starám, tak strašně ráda poradím. A proto mám ráda blogování. Protože to jsou vlastně rady pro nás. A odpočinek a zábava :).


Doufám, že jste to dočetli až sem a přežili jste ty moje odpovědi :D a pěkný den vám přeju a už chci to jaro ♥

2 komentáře:

  1. Jéé.. strašne si to vážim, že si tento tag napísala :) Na nechtoch sa pracuje (som len začiatočníčka), a pripravujem pár nail artov.. :) Tie odpovede ma bavili :) Fakt super, bavia ma tvoje články :)

    OdpovědětVymazat