středa 12. února 2014

Opi - Houston We Have a Purple

Ahojky. Předem se vám chci omluvit, že s dalším článkem přicházím až teď, ale postihla mě choroba :). Měla jsem skoro z ničeho nic teplotu 38,5 a nemohla jsem dýchat a polykat. Většinou poznám, že na mě něco leze, protože mě začnou bolet svaly a klouby, pak přichází rýma, bolest v krku atd... Tentokrát to ale bylo jinak, je pravda, že jsem měla rýmu, ale tu já mám skoro furt (alergie a tak..) a pak náhle horečka a dál to pokračovalo jako obvykle. Nebyla jsem skoro schopná ani vstát z postele. Ale teď už je to opravdu lepší a já jsem ráda, že mám nafocený další tři laky dopředu a jen jak je mi líp vám můžu napsat článek.

Dneska vám ukážu Opi Houston We Have a Purple, který je moc krásný. U mě v Menu můžete vidět laky, Který bych chtěla ♥ a tam je psáno, že chci OPI - Do you think I’m Tex-y. To takhle brouzdám po ebay.com a říkám si, že ho vlastně chci a místo toho jsem si koupila Houston We Have a Purple. A ne nespletla jsem se, prostě se mi zalíbil a tak letěl do košíku. Takže na Do you think I’m Tex-y si budu muset počkat :D.

Lak pochází z Texas kolekce jaro/léto 2011, takže je to docela stařešina, ale řekla bych, že je dost oblíbený a stále k sehnání. Lak je se svojí želé konzistencí nic moc krycí a i ve třetí vrstvě občas prosvítají konce. Na druhou stranu je až zrcadlově lesklý a má úžasnou barvičku. Tmavší fialovo růžová barva vytvoří na nehtech krásně šťavnatý sorbet. Mňam. Co na něj říkáte?

1 vrstva Opi - Houston We Have a Purple


2 vrstvy Opi - Houston We Have a Purple



3vrstvy Opi - Houston We Have a Purple



5 komentářů:

  1. Ve třech vrstvách je úplně k sežrání ;-).

    OdpovědětVymazat
  2. To je pěkná batvička! A leskne se teda opravdu krásně :). Sluší Ti

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zklamal, na nehtech je úplně jiný než v lahvičce, ale do Texyho jdi, ten je daleko krásnější!;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že v lahvičce je úplně jiný, mnohem tmavší a víc do fialova, ale já si samozřejmě nejdřív projela swatche na internetu, takže jsem věděla, do čeho jdu :). Toho Texyho jdu snad hned objednat :D

      Vymazat