pondělí 17. března 2014

Essence - Not Punky Nor Funky

Ahojky. Po minulém vypálení obrazovky neonkovým Color Clubem si dneska dáme jeden efektový lak od Essence - Not Punky Nor Funky. Pochází z kolekce Be Loud, která byla k sehnání loni v říjnu až listopadu. Já si lak koupila v naší nové DMce a zapomněla na něj :) a proto přichází na řadu až teď. 

Not Punky Nor Funky obsahuje různé třpytky všech tvarů a barev v průhledném hustém laku. Nevím jestli i ostatní kusy měly tak blbý štěteček, ale já mám hrůzu. Je rozlítaný a na to, že má být plochý a široký, tak je plochý a tenký. Na druhou stranu je lak hodně hustý a i když se snažíte dát normální vrstvu, tak jí dáte buď moc anebo málo a třpytky buď štětečkem setřete nebo je máte všechny na jedný hromadě :D. Prostě je lepší lak nelakovat, ale ťupkat po nehtu, takže je vlastně nakonec jedno jaký mám štěteček :D. Třpytky jsou opravdu různý, šestiúhelníkový malý i velký, podlouhlý, čtverečkový, barevně spíš zlatavý, růžový, fialkový i černý. No to spíš uvidíte na fotkách. Dávala jsem jednu vrstvu na barevný růžový podklad. Na ten jsem použila Avon - Pastel Pink, který jste u mě mohli vidět už dříve. Každopádně kamarád google vám pomůže najít jak lak vypadá v různých barevných kombinacích a řeknu vám, že příště budu muset vyzkoušet zlatavý nebo fialovo modrý lak jako základ. Máte rádi efektový nadlaky?





Žádné komentáře:

Okomentovat